Μια πραγματική σύγκριση μεταξύ Μονοκρυσταλλικών, Πολυκρυσταλλικών, PERC και Διπλών Φ/Β Μονάδων.
* This is a field test and the results are specific for this installation on this location please research which is the best solution for your own situation as the results can be different based on environmental influences.
Total solar yield as of 27/03/2023 when the results were reset:
Mono: 9158 kWh
Split-cell: 9511 kWh
Poly: 9113 kWh
Perc: 9471 kWh
Perc-east: 1970 kWh
Perc-west: 1730 kWh
Τα μηχανοκίνητα γιοτ είναι αριστουργήματα της μηχανικής. Έχουν όλες τις ανέσεις ενός σπιτιού στον περιορισμένο χώρο ενός σκάφους. Όπου και να πηγαίνετε, θέλετε να απολαμβάνετε στο έπακρο αυτή την πολυτέλεια που κατακτήσατε με τόσους κόπους. Η Victron παρέχει ένα ευφυές δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας που προσαρμόζεται σε όποιες προκλήσεις μπορεί να ταξιδέψετε. Έτσι, μπορείτε να χαλαρώσετε σε μια ξαπλώστρα.
Είτε πηγαίνετε με την οικογένεια να δείτε τα νησιά ένα Σαββατοκύριακο, είτε αγκυροβολήσετε σε έναν όμορφο κόλπο για μια εβδομάδα, είναι οι διακοπές σας και κάνετε ό,τι θέλετε. Αυτό κάνει τη λύση βέλτιστης ενέργειας να διαφέρει από σκάφος σε σκάφος και από ιδιοκτήτη σε ιδιοκτήτη. Με τη Victron μπορείτε να τροφοδοτείτε σχεδόν όλα τα σχέδιά σας, αλλά σαν παράδειγμα παρουσιάζουμε τα παρακάτω «κανονικό» και «βαρύτερο» προφίλ ισχύος για το «μέσο» μηχανοκίνητο γιοτ.
Ας ρίξουμε μια ματιά στο Σχέδιο Βέλτιστης Ενέργειας που κάνει όλα αυτά πραγματικότητα.
Ένα μηχανοκίνητο γιοτ δεν θα ήταν πλήρες χωρίς πολύ ηλεκτρικό εξοπλισμό. Οι περισσότερες διατάξεις λειτουργίας του σκάφους συνήθως χρησιμοποιούν DC, ενώ οι μεγαλύτερες (οικιακές) συσκευές χρειάζονται AC. Πόση ισχύς είναι αυτή συνολικά; Μην κοιτάτε μόνο τα Watt. Ένας φούρνος μικροκυμάτων μπορεί να χρησιμοποιεί 1000 W, αλλά μόνο για 4 λεπτά. Ένας ψυγειοκαταψύκτης μπορεί να καταναλώνει μόλις 100 W, αλλά να είναι ενεργοποιημένος 24 ώρες την ημέρα.
Για να προσφέρουμε τροφή για σκέψη, περιγράψαμε 2 παραδείγματα συστημάτων με βάση «κανονική» και «βαρύτερη» χρήση.
«Κανονικό» και «βαρύτερο» προφίλ κατανάλωσης ενέργειας. Διαβάστε περισσότερα
Διαβάστε περισσότερα
Ο φούρνος μικροκυμάτων καταναλώνει 1000 W την ώρα, αλλά λειτουργεί μόνο για 4 λεπτά
1000W / 60 x 4 = 0.067 kWh / day
Ο ψυγειοκαταψύκτης καταναλώνει 84 W την ώρα, αλλά είναι ενεργοποιημένος όλη την ημέρα (κανονικά σε λειτουργία ψύξης το ½ της ημέρας).
84 W x 24 ώρες/2 = 1 kWh / ημέρα
Ένα μηχανοκίνητο γιοτ χρειάζεται καλές δυνατότητες αποθήκευσης ενέργειας και ισχυρό σύστημα μετατροπής ρεύματος σε 230 V. Η φόρτιση μιας συστοιχίας μπαταριών από τους κινητήρες σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να ενεργοποιείτε τη θορυβώδη γεννήτρια όταν είστε αγκυροβολημένοι για τη νύχτα. Δεδομένου ότι μπορεί να μη μετακινηθείτε για λίγες μέρες, η μπαταρία λειτουργίας του σκάφους θα πρέπει να έχει μεγάλη χωρητικότητα. Κατά κανόνα, υπολογίζουμε την αποθήκευση ενέργειας για 48 ώρες επί του σκάφους χωρίς ενέργεια από ρεύμα ξηράς / κινητήρα / γεννήτρια / φωτοβολταϊκά.
Η χωρητικότητα αποθήκευσης μιας μπαταρίας λιθίου strong> θα πρέπει να είναι διπλάσια από την ημερήσια κατανάλωση ισχύος.
Due to its ±50% smaller discharge capacity, the storage capacity of a lead-acid battery should be four times the daily power consumption.
Ο αντιστροφέας (ή οι αντιστροφείς) πρέπει να διαστασιολογείται ώστε να διαχειρίζεται συνεχώς το μέσο φορτίο και θα πρέπει να ανταποκρίνεται στο αναμενόμενο ρεύμα ισχύος αιχμής των φορτίων, κάτι που οι δικοί μας αντιστροφείς χειρίζονται πολύ καλά (κατά μέσο όρο 2 x το συνεχές τους φορτίο).
Κανονικά strong> και βαρύτερα strong> προφίλ ισχύος σε kWh, με βάση την ημερήσια κατανάλωση ενέργειας, που θα πρέπει να είναι σε ισορροπία με την παραγωγή ενέργειας.
Μπαταρίες αποθήκευσης ενέργειας σε Ah, διπλασιάστε τη χωρητικότητα αν χρησιμοποιείτε μπαταρίες μολύβδου-οξέος strong>.
Πώς τα ζητήματα σχεδιασμού συστήματος μεταφράζονται σε ένα στιβαρό σύστημα;
Everything you would expect in a home can also be found on a motor cruiser. All these devices need AC to run. Think of:
The Cyrix BatteryCombiner is the only safe way to connect the house battery to the starter battery (to start your boat’s engines). With a BatteryCombiner you can charge the house battery from the alternator without running the risk of draining the starter battery (which always should be ready to go). When other sources of power are available (eg. shore/solar/generator power), the Cyrix BatteryCombiner will allow bi-directional charging from the house battery to the starter battery.
When the Voltages of the starter and house batteries are the same, use a Cyrix: its current rating should be equal or bigger than the current rating of the alternator.
If the house battery is Lithium and the alternators Amperage is smaller than the house battery, or when the Voltages of the starter and house battery are different: use a DC-DC converter or Buck-Boost.
Battery management systems take excellent care of Lithium batteries, protecting the individual cells of LiFePO4 batteries against over voltage, under voltage and over temperature and will shut down or reduce charging (VE.Bus products only) or disconnect the loads when this occurs.
Victron Energy offers several BMS options, in general the VE.Bus BMS and smallBMS signal separate devices to disconnect the charging (Inverter/Chargers, Cyrix-Li, DC-DC chargers) or disconnect the loads (BatteryProtect, Inverter/Charger), the modular Lynx distribution system features the Lynx BMS and other modules for more control over the DC busbar. For vehicles and boats all-in-one functionalities are available in the Smart BMS versions for Victron Lithium batteries, but also include current limiting to protect the alternator from overheating and BatteryProtect-like functionality to shut down the loads when pre-set critical battery conditions are met.
Victron Energy also offers full flexibility when it comes to selecting a third-party off-grid battery bank (and their BMS) of choice. A large number of well supported Lithium battery manufacturers can be easily integrated through the use of a mandatory GX-device. This flexibility enables our customers to perfectly match their off-grid needs for their unique power situation. When working with unsupported brands, a Victron Energy Battery Monitor is required to pass on accurate state of charge readings to the wider system.
Δείτε όλα μας τα Συστήματα Διαχείρισης ΜπαταρίαςDischarging your battery too far will damage it. Adding a Victron BatteryProtect will disconnect the boat’s electronics when the battery voltage drops below a pre-set level. It will also automatically reconnect everything when the battery is sufficiently recharged.
There is more to a Victron BatteryProtect. The built-in shutdown delay ensures that vital electronics aren’t disconnected in error, i.e. when starting the engine causes a short drop in battery voltage.
Μια οθόνη μπαταρίας είναι σαν ένας «δείκτης βενζίνης», αλλά για την ενέργεια της μπαταρίας σας. Καταγράφει πόση ισχύς καταναλώνεται και φορτίζεται. Η οθόνη μπαταρίας υπολογίζει την κατάσταση φόρτισης, την υπολειπόμενη χωρητικότητα και τον χρόνο έως την εξάντληση της ενέργειας. Η τάση μιας μπαταρίας δεν μπορεί να δώσει ακριβή ένδειξη για το πόσο «γεμάτη» είναι η μπαταρία (ειδικά όχι υπό φορτίο). Μια οθόνη μπαταρίας μπορεί να το κάνει.
Οι οθόνες μπαταρίας της Victron Energy καταγράφουν δεδομένα ιστορικού, όπως τον αριθμό των κύκλων φόρτισης, τη βαθύτερη εκφόρτιση, την ανώτατη τάση, την κατώτατη τάση κ.λπ. Θα σας ειδοποιήσουν για κρίσιμες καταστάσεις όπως χαμηλή τάση ή χαμηλή φόρτιση και μπορούν ακόμα και να τερματίσουν πλήρως τη λειτουργία της πηγής ισχύος για την αποφυγή δαπανηρής ζημιάς σε μπαταρίες ή να θέσουν σε λειτουργία μια γεννήτρια.
Η Victron προσφέρει μονάδες παρακολούθησης μπαταρίας με ή χωρίς οθόνη. Οι έξυπνες εκδόσεις σάς επιτρέπουν να παρακολουθείτε με λεπτομέρειες τα δεδομένα και να προσαρμόζετε ρυθμίσεις από τη δωρεάν εφαρμογή μας VictronConnect.
Για τα περισσότερα συστήματα λιθίου απαιτείται ένα Σύστημα Διαχείρισης Μπαταρίας, το οποίο μπορεί να μεταδίδει στο ευρύτερο σύστημα πληροφορίες για τη συστοιχία μπαταριών. Σε αυτή την περίπτωση μια μονάδα παρακολούθησης μπαταρίας μπορεί να είναι πλεονάζουσα. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε σχετικά το Σύστημα Διαχείρισης Μπαταρίας. Δείτε όλες μας τις Οθόνες Μπαταρίας
Keeping grips on all the systems on board can be a hassle. The solution: tie everything together in a single boat network using NMEA communication standards. Your boat network can include navigation equipment, tank senders, battery monitoring and much more. The status information can trigger alarms and shutdowns, adding to the safety on board. The Cerbo GX now supports the NMEA2000 out protocol, allowing you to monitor your boat’s network of systems from wherever you are.
Motor cruisers have one or two diesel engines to get from harbour to horizon. The engines are designed to run continuously, for days on end. They also come with high-output alternators to charge the engine batteries, drive fuel pumps, etc.
Once the starter batteries are recharged, the engines can also power the boat electrics and recharge the house battery. On motor cruiser you’ll find power hungry DC equipment such as anchor windlasses and bow thrusters. The engines have to be running before you can use them.
A motor cruiser is packed with dozens of electrical devices. These are all connected to the house battery. Think of:
The Buck-Boost converter is used in dual battery systems, where the (smart) alternator and the start battery are used to charge the service battery (of equal or different voltages). The Buck-boost can be used in 12V or 24V systems and is suitable for both lead acid and lithium batteries.
Charging lithium batteries from the alternator
Alternators cannot be connected directly to most lithium batteries. A lithium battery will draw more current than the alternator can supply, which may result in alternator damage. A Buck-Boost DC/DC converter solves this problem: it acts as a current limiter between the alternator and the battery.
How to select a Buck-Boost? The current rating of the DC/DC converter has to be less than the alternator’s current rating. For example: pair a 50 Amps converter with a 60 Amps alternator. In the software the ideal throughput can be defined.
When the charging capacity exceeds the limits of the Buck-Boost, consider working with DC-DC generator(s) sized to the capacity of the battery bank.
The Victron Cerbo GX is the communication-centre of your boat’s installation, allowing you to always have perfect control from wherever you are and maximises its performance. Simply connect through our Victron Remote Management (VRM) portal, or access directly, using the optional GX Touch 50 screen, a Multi Functional Display or our VictronConnect app thanks to its added Bluetooth capability.
The Victron Cerbo GX is an easy to use visual system. Instantly monitor the battery state of charge, power consumption, power harvest from PV, generator, and mains, or check tank levels and temperature measurements. Easily control the shore power input current limit, (auto)start/stop generator(s) or even set quiet periods to avoid starting the generator in the middle of the night. Change any setting to optimise the system, follow up on alerts, perform diagnostic checks and resolve challenges remotely. The Cerbo GX turns any power challenge into an effortless experience.
A galvanic isolator prevents electrolytic corrosion. The isolator is mounted directly behind the shore power connector on board. It blocks DC currents that might leak through the shore power earth terminal. These currents can cause corrosion to all metal parts under water, like the hull, propeller, shaft, etc. The galvanic isolator should have the same power rating as the incoming shore power.
It’s a misunderstanding that galvanic corrosion occurs only in metal and aluminium hulls. In fact it can occur on any boat as soon as a metallic part (the shaft and propeller) is in contact with water. Galvanic corrosion will quickly dissolve your sacrificial anodes, and attack the shaft, propeller and other metal parts in contact with water as soon as the boat is connected to the shore-side supply. It might therefore be tempting not to connect the ground conductor: this is however extremely dangerous because Ground Fault Current Interrupters will not work nor will a fuse blow in case of a short circuit to a metal part on the boat.
The safe option is to use a Galvanic Isolator for non-metal smaller boats, or use an isolation transformer for metal boats or boats with bigger systems.
The generator provides energy when shore power is not available and the boat’s engines aren’t running (or can’t supply enough power to meet the demand). The generator is usually supplemented with a inverter/charger and a battery bank. The batteries act as a backup and allow for quiet periods at night.
Thanks to Victron’s PowerAssist, the generator doesn’t have to be sized for the maximum load. You can use a smaller generator which is cheaper to install, uses less fuel and produces less noise. The inverter automatically bridges the potential gap between supply and demand with support of the battery bank.
Μια μονάδα GX 4G θα προσθέσει στο Victron Energy σύστημά σας συνδεσιμότητα Ίντερνετ μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας. Αν το σύστημά σας βρίσκεται εντός εμβέλειας ενός δικτύου 4G, θα αποστέλλει δεδομένα στον ιστότοπο VRM και μπορείτε να παρακολουθείτε το σύστημα από το smartphone σας. Η μονάδα αυτή προσθέτει δυνατότητα παρακολούθησης μέσω GPS, καταγραφή των δρομολογίων σας και δημιουργία ορίου geo-fence γύρω από την εγκατάσταση. Θα λάβετε μια ειδοποίηση μέσω e-mail αν το σύστημα κινηθεί εκτός του ορίου geo-fence.
Η Victron Energy προσφέρει έναν αριθμό μονάδων 4G και το μόντεμ GlobalLink 520 το οποίο λειτουργεί χωρίς μηνιαίες χρεώσεις και συνδρομές, για τα πρώτα πέντε χρόνια, και έναν αριθμό μονάδων 4G. Δείτε τα 4G μόντεμ μας Δείτε το GlobalLink 520
The Victron GX GSM is a 3G cellular modem that enables GX devices with mobile internet for the system and connection to the VRM Portal, allowing you to monitor your system from remote. When the boat is in range of a 3G network, it will send data to the VRM website and you can monitor the boat from your smartphone. The GSM module adds tracking the boat, recording your trips and putting up a geo-fence around the boat. You will get an alert via mail when the boat travels outside the geo-fence area.
Το Victron Energy Cerbo GX είναι το κέντρο επικοινωνιών της εγκατάστασης του συστήματός σας, που σας επιτρέπει να έχετε πάντα τέλειο έλεγχο όπου και να βρίσκεστε, και να μεγιστοποιείτε την απόδοσή του. Η προαιρετική μονάδα GX Touch 50 είναι συνοδευτική του Cerbo GX. Η οθόνη αφής πέντε ιντσών σας προσφέρει άμεση επισκόπηση του συστήματός σας και τη δυνατότητα να προσαρμόζετε τις ρυθμίσεις του εν ριπή οφθαλμού.
Δείτε στη στιγμή την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, την κατανάλωση ισχύος, τη συλλογή ενέργειας από τα Φ/Β, τη γεννήτρια και το ηλεκτρικό δίκτυο ή να ελέγχετε τις στάθμες των δεξαμενών και τις μετρήσεις θερμοκρασίας. Ελέγξτε εύκολα το όριο έντασης ρεύματος εισόδου του ρεύματος ξηράς, ενεργοποιήστε/ απενεργοποιήστε (αυτόματα) γεννήτρια(-ες) ή ακόμα να ρυθμίσετε περιόδους ησυχίας για να αποφύγετε την εκκίνηση της γεννήτριας μέσα στη νύχτα. Αλλάξτε οποιαδήποτε ρύθμιση για να βελτιστοποιήσετε το σύστημα, αντιδράστε σε ειδοποιήσεις, πραγματοποιήστε διαγνωστικούς ελέγχους και επιλύστε προκλήσεις εξ αποστάσεως με τη δωρεάν πύλη Victron Remote Management (VRM).
Το Cerbo GX είναι ένα εύχρηστο σύστημα με οπτική διεπαφή και μετατρέπει οποιαδήποτε πρόκληση ισχύος σε μια εύκολη εμπειρία. Απλά συνδεθείτε μέσω της πύλης Victron Remote Management (VRM) ή αποκτήστε απευθείας πρόσβαση, χρησιμοποιώντας την προαιρετική οθόνη GX Touch 50, μιας οθόνης πολλαπλών λειτουργιών (MFD) ή της εφαρμογής μας VictronConnect χάρη στην πρόσθετη υποστήριξη Bluetooth που διαθέτει.
The house battery stores power for the boat’s electrical system. Motor cruisers typically have large power demands and the house battery should have a generous capacity.
For a house battery you can choose from two types: lead-acid and lithium. There are various reasons to favour one over the other. Here are a few common ones:
|
|
The house battery stores power for the boat’s electrical system. Motor cruisers typically have large power demands and the house battery should have a generous capacity.
For a house battery you can choose from two types: lead-acid and lithium. There are various reasons to favour one over the other. Here are a few common ones:
|
|
On motor cruisers you’ll need an intelligent inverter/charger that automatically switches between various sources to cater for all power needs.
In the marina shore power will be used to feed the boat’s AC grid and charge the batteries. When no shore power is available, the batteries will power both the DC and the AC grid. Power can be drawn from the boat’s engines while sailing. If the power demand gets too high or the batteries get low, the generator will kick in to power the load and charge the batteries.
Thanks to PowerAssist, the generator doesn’t have to be sized for the maximum load. You can use a smaller generator which is cheaper to install, uses less fuel and produces less noise.
If you don’t have a generator on board, a Multiplus is all you need. With a generator on board a Quattro is the better choice.
We strongly recommend 24 Volts for new boats. The higher voltage is simply a better choice when it comes to meeting the power demands of a motor cruiser. If your boat’s system is based on 12 Volts, select a 12 Volts unit instead. If you have dissimilar battery banks, consider charging them using a DC-DC converter, or have it power several dissimilar appliances with a different voltage than the house battery.
Generally speaking, a 3 kVA unit will be big enough, unless the power consumption is higher than average. For example: when you have an air conditioner on board. If this is the case, choose a 5 kVA unit.
The Victron integration between our GX range and several leading Multi Functional Display manufacturer brands enables you to easily connect an MDF to the heart of your power system such as the Cerbo GX, or the GX enabled MultiPlus-II GX. Once connected you can easily monitor and control your boat’s power system, right on your Glass Bridge.
Usually shore power is available in the marina; it is used to run large AC equipment on board and recharge the batteries. Larger boats need a three phase supply. Sometimes shore power can’t provide enough power to cater for the total AC load of the boat. It might also just be single phase.
Often shore power is limited in how much power you can draw, i.e. just 10 Amps. Berths with higher ratings might not always be available. Victron inverter/chargers allow you set a maximum shore power current. Now you can charge your batteries and turn on any equipment without blowing a fuse. Thanks to Victron’s PowerAssist, the generator and batteries can automatically bridge the gap between supply and demand.
Sometimes shore power is less than perfect. You might run into voltage drops if you’re at the far end of the harbour. There could also be power surges, which could harm sensitive equipment on board. Victron’s inverter/chargers smooth out these problems and turn bad power into perfect power.
Solar panels won’t be able to cover all the power needed, but they can reduce the running time of the generator and fuel costs.
A solar charger - also called MPPT controller, harvests the power from the solar panels to charge the house battery. Solar chargers have the same charging cycles as our regular, fully automatic, battery chargers. When your boat is moored without shore spower, solar power is a great way to keep the batteries charged.
In a marine environment, the performance of solar panels changes constantly. Victron’s solar controllers use ultra fast maximum power point tracking to squeeze up to 30% more power out of your panels.
See our Solar Calculator to size the solar panels and select a MPPT chargerSolar panels won’t be able to cover all the power needed, but they can reduce the running time of the generator and fuel costs. Victron offers a wide range of highly efficient solar panels that are just perfect for marine use.
The starter battery is needed to start your boat’s engines. These batteries are different from house batteries and engineered to deal with a large discharge current. The starter batteries should be ready to go. Always use a BatteryCombiner to connect the starter batteries to the rest of the electrical system; it prevents an accidental drain of power.
The GX Touch 50 display allows you to have an instant overview of your system and adjust settings in the blink of an eye. Simply connected to the Cerbo GX with one cable, its super slim 5 inch waterproof design and its top-mountable setup bring a lot of flexibility when creating a crisp and clean dashboard.
All Victron products on your boat can be monitored and controlled from the palm of your hand. Just connect the VictronConnect App via Bluetooth and you’ll have direct access to values like battery voltage and current. You can also turn devices on or off, as well as change their settings.
See what the VictronConnect app can doThe Lynx Distributor is a modular DC busbar, with locations for four DC fuses. It will monitor the status of each fuse, and indicate its condition with a LED on the front. When connected to a Lynx Smart BMS or Lynx Shunt, the status of the fuses will be visible in VictronConnect and VRM (when the Lynx Smart BMS is connected to a GX-device).
Multiple Lynx Distributors can be used to connect all the DC-loads and charge sources on one side of the BMS, on the other side, a Lynx Power In (without fuses) or another Lynx Distributor (with fuses) can be used to connect the battery bank to the modular busbar.
Lynx Distribution system
This product is part of the modular Lynx busbar system that also provides the Lynx Smart BMS, a dedicated Battery Management System for Victron Lithium Smart Batteries (for non Victron Lithium batteries, use the Lynx Shunt).
Δείτε όλα τα μοντέλα LynxΠαρακολουθήστε και διαχειριστείτε τα Victron Energy συστήματά σας από οπουδήποτε και εντοπίστε δυνητικά προβλήματα έγκαιρα ρυθμίζοντας ειδοποιήσεις και συναγερμούς. Με την πλατφόρμα VRM έχετε πάντα τον τέλειο έλεγχο όπου και αν είστε.
Η πλατφόρμα VRM συνεργάζεται με μια συσκευή GX όπως η Cerbo GX με σύνδεση στο Διαδίκτυο, την GlobalLink 520 ή GSM LTE 4-g για μικρότερα συστήματα.
Παρακολουθήστε την κατάσταση φόρτισης των μπαταριών, την κατανάλωση ισχύος, τη συγκομιδή ενέργειας από τον ήλιο, τη γεννήτρια και το δίκτυο ρεύματος, όλα σε πραγματικό χρόνο. Βελτιστοποιήστε τη συγκομιδή και τη χρήση της ενέργειας με γραφήματα ιστορικού και λεπτομερείς αναλυτικές αναφορές. Εντοπίστε έγκαιρα τα δυνητικά προβλήματα προγραμματίζοντας ειδοποιήσεις και δρώντας σε περίπτωση συναγερμών, για να αποτρέψετε οριστική βλάβη του συστήματος.
Ελέγξτε εύκολα το όριο έντασης ρεύματος εισόδου του ρεύματος ξηράς, ενεργοποιήστε τον αντιστροφέα, ενεργοποιήστε/ απενεργοποιήστε (αυτόματα) γεννήτριες ή ακόμα ρυθμίστε περιόδους ησυχίας για να αποφύγετε την εκκίνηση της γεννήτριας μέσα στη νύχτα. Με την πλατφόρμα VRM μπορείτε να αλλάζετε οποιεσδήποτε ρυθμίσεις, να αναλαμβάνετε δράσεις μετά από συναγερμούς, να πραγματοποιείτε διαγνωστικούς ελέγχους και να επιλύετε προβλήματα από όπου και να βρίσκεστε.
Δείτε τις GX συσκευές μαςΤο Lynx Smart BMS είναι ένα αποκλειστικό σύστημα διαχείρισης μπαταριών για έξυπνες μπαταρίες λιθίου Victron (για μη Victron μπαταρίες λιθίου, δείτε παρακάτω). Διατίθενται πολλές επιλογές BMS για τη σειρά έξυπνων μπαταριών μας λιθίου και το Lynx Smart είναι η πιο πλούσια σε δυνατότητες και πλήρης επιλογή. Οι κύριες δυνατότητές του είναι:
Το αποκλειστικό σύστημα διαχείρισης μπαταρίας (BMS) που προστατεύει τις έξυπνες μπαταρίες λιθίου της Victron έναντι βαθιάς εκφόρτισης, υπερφόρτισης και υψηλών θερμοκρασιών. Όταν υπάρξει υπέρβαση κρίσιμων ορίων, το BMS δρα άμεσα: τα φορτία αποσυνδέονται φυσικά σε περίπτωση βαθιάς εκφόρτισης και η φόρτιση σταματά όταν υπάρχει κίνδυνος υπερφόρτισης. Οι υψηλές θερμοκρασίες προκαλούν άμεση διακοπή τόσο στη φόρτιση όσο και στην εκφόρτιση.
Η λειτουργία παρακολούθησης μπαταριών είναι ενσωματωμένη στη μονάδα Lynx Smart BMS και επομένως δεν χρειάζεται ξεχωριστή μονάδα παρακολούθησης μπαταριών. Χάρη στο Bluetooth, η συστοιχία μπαταριών μπορεί να παρακολουθείται με την εφαρμογή VictronConnect, αν έχει συνδεθεί σε συσκευή GX, αλλά και μέσω της πύλης VRM, της λύσης μας για εξ αποστάσεως παρακολούθηση.
Αυτό το προϊόν είναι μέρος του δομοστοιχειωτού συστήματος ράβδου διαύλου Lynx το οποίο προσφέρει και τον Διανομέα Lynx, που είναι μια δομοστοιχειωτή ράβδος διαύλου που περιλαμβάνει 4 ηλεκτρικές ασφάλειες DC και παρακολουθεί την κατάστασή τους μέσω VictronConnect και VRM, και άλλες συνδέσεις DC για να επιτυγχάνει τη διανομή, την προστασία με ασφάλειες, την παρακολούθηση των μπαταριών και/ή τη διαχείριση μπαταριών λιθίου.
Το σύστημα ράβδου διαύλου Lynx μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για διανομή DC και για παρακολούθηση μη Victron μπαταριών λιθίου. Στην περίπτωση αυτή, αντικαταστήστε το Lynx Smart BMS με το Lynx Shunt VE.Can για παρακολούθηση οποιασδήποτε άλλης μπαταρίας. Δείτε όλα τα μοντέλα Lynx
Η κατανάλωση ισχύος θα ποικίλλει από σκάφος σε σκάφος και από ιδιοκτήτη σε ιδιοκτήτη. Το Σχέδιο Βέλτιστης Ενέργειας θα πρέπει πάντα να δημιουργείται με γνώμονα τις ιδιαιτερότητες των μηχανοκίνητων γιοτ. Ωστόσο, για βοήθεια να ξεκινήσετε, δείτε εδώ δύο παραδείγματα Σχεδίου Βέλτιστης Ενέργειας για ένα μηχανοκίνητο γιοτ, με κανονική και βαρύτερη ημερήσια κατανάλωση ενέργειας.
Λάβετε υπόψη ότι πολλοί περισσότεροι παράγοντες αρχίζουν να εμφανίζονται όταν σχεδιάζετε και εγκαθιστάτε τη βέλτιστη λύση: ο Επαγγελματίας της Victron που συνεργάζεστε με χαρά θα σας βοηθήσει.
Το καθιερωμένο μας παγκόσμιο δίκτυο των τοπικών Επαγγελματιών Victron είναι εξειδικευμένο για να βοηθά στην εύρεση της βέλτιστης λύσης για την πρόκληση που αντιμετωπίζετε.
Στη Victron θεωρούμε απαραίτητη την ταχεία και αξιόπιστη εξυπηρέτηση και υποστήριξη των πελατών. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το παγκόσμιο δίκτυο Victron Professionals διαθέτει το υψηλότερο επίπεδο τεχνικής τεχνογνωσίας και δεσμεύεται να παρέχει επισκευές όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Έτσι, μπορείτε να ξεκινήσετε ή να συνεχίσετε το ταξίδι σας, οπουδήποτε κι αν πηγαίνετε.
4 άτομα