Μια πραγματική σύγκριση μεταξύ Μονοκρυσταλλικών, Πολυκρυσταλλικών, PERC και Διπλών Φ/Β Μονάδων.
* This is a field test and the results are specific for this installation on this location please research which is the best solution for your own situation as the results can be different based on environmental influences.
Total solar yield as of 27/03/2023 when the results were reset:
Mono: 9158 kWh
Split-cell: 9511 kWh
Poly: 9113 kWh
Perc: 9471 kWh
Perc-east: 1970 kWh
Perc-west: 1730 kWh
Τα μεγάλα γιοτ παρέχουν μεγαλύτερη πολυτέλεια και άνεση από τα περισσότερα σπίτια. Ή ακόμη και από ξενοδοχεία. Θα περπατήσετε γύρω από την πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα, θα απολαύσετε μια κορυφαία σουίτα ψυχαγωγίας ή θα διαχειρίζεστε τις επιχειρήσεις σας σε ένα όμορφο γραφείο. Η Victron συνδυάζει το επίπεδο πολυτέλειας με τον ενεργειακό εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας που σας δίνει πλήρη αυτονομία για μήνες.
Ας υποθέσουμε ότι θα περάσετε ένα μέρος του έτους στο δεύτερο, πλωτό σπίτι σας. Οι τεράστιες προμήθειες του σκάφους σας προσφέρουν την ελευθερία να μείνετε μακριά από την ξηρά για εβδομάδες, αγκυροβολημένοι στον αγαπημένο σας κόλπο. Χάρη σε ένα πλήρως εξοπλισμένο γραφείο στο σκάφος, εργάζεστε ως συνήθως με τέτοια θέα, που ούτε ένα γραφείο στο Μανχάταν δεν μπορεί να φτάσει.
Ποιο είναι το Σχέδιο Βέλτιστης Ενέργειας strong> που τα κάνει όλα δυνατά;
Ένα πολυτελές γιοτ ξεχειλίζει από ηλεκτρικό εξοπλισμό. Ο κρίσιμος εξοπλισμός για την πλεύση συνήθως λειτουργεί με DC, ενώ οι μεγαλύτερες συσκευές τροφοδοτούνται με AC. Γενικά, ο κλιματισμός είναι ο μεγαλύτερος καταναλωτής ενέργειας. Τα πλυντήρια, τα στεγνωτήρια και οι μονάδες αφαλάτωσης είναι επίσης μεγάλοι χρήστες ενέργειας. Τα μεγαλύτερα σκάφη χρησιμοποιούν όλα τα ηλεκτρονικά που μπορείτε να φανταστείτε, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο την κατανάλωση.
«Κανονικό» και «βαρύτερο» και ουσιαστικά απεριόριστα προφίλ ημερήσιας κατανάλωσης. Διαβάστε περισσότερα
Η αποθήκευση ενέργειας στις μπαταρίες συμβάλλει στη μείωση της χρήσης της γεννήτριας. Χρησιμοποιώντας τις μπαταρίες αντί για μια θορυβώδη (κύρια) γεννήτρια κατά τη διάρκεια της νύχτας, μπορείτε κοιμηθείτε ακούγοντας τα πουλιά στη λιμνοθάλασσα. Στην ιδανική περίπτωση, η μπαταρία λειτουργίας έχει αρκετή χωρητικότητα για να υποστηρίξει τις καίριας σημασίας συσκευές του σκάφους για τουλάχιστον 24 ώρες.
Αυτή η τεράστια ποσότητα ενέργειας πρέπει να δημιουργηθεί κάπως. Το δίκτυο σε ένα μεγάλο πολυτελές γιοτ συνδυάζει συνήθως διάφορες πηγές για να καλύψει τη ζήτηση. Το δίκτυο κορμού θα χρησιμοποιήσει τρεις φάσεις για να καλύψει τα μεγαλύτερα φορτία.
Στη μαρίνα, το γιοτ θα συνδεθεί σε τριφασική ηλεκτρική ισχύ. Οι μηχανές του σκάφους μπορούν να παρέχουν τουλάχιστον μέρος της ισχύος κατά τη διάρκεια της πλεύσης. Συχνά θα χρειαστούν τη βοήθεια (πολλαπλών) γεννητριών ή μπαταριών για να κρατήσουν τα πάντα σε λειτουργία. Οι ηλιακοί συλλέκτες δεν μπορούν να τροφοδοτήσουν όλη την απαιτούμενη ενέργεια, αλλά μπορούν να βοηθήσουν στην εξοικονόμηση του κόστους των καυσίμων για τις γεννήτριες.
Τα μεγάλα γιοτ είναι συχνά εξοπλισμένα με δύο γεννήτριες. Η κύρια γεννήτρια καλύπτει όλη την ισχύ που θα χρειαστεί για να κάνετε ένα μεγάλο πάρτι. Μια μικρότερη δεύτερη γεννήτρια (σε υβριδικό συνδυασμό με τις μπαταρίες) θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί με λιγότερα άτομα επί του σκάφους, μια σούπερ αθόρυβη έκδοση θα μπορούσε να τροφοδοτήσει τον κλιματισμό τη νύχτα όταν κάνει ζέστη, ή τη θέρμανση δαπέδου όταν κάνει κρύο.
Η επιλογή της σωστής λύσης Victron για το γιοτ σας είναι η δουλειά ενός ειδικού. Ο τοπικός σας Επαγγελματίας Victron θα χαρεί να σας βοηθήσει να έχετε το καλύτερο αποτέλεσμα στο σκάφος σας.
Πώς τα ζητήματα σχεδιασμού συστήματος μεταφράζονται σε ένα στιβαρό σύστημα;
Όλες τις συσκευές που θα περιμένατε σε ένα μεγάλο σπίτι μπορείτε να τις βρείτε και σε ένα πολυτελές σπίτι. Όλες αυτές οι συσκευές χρειάζονται ρεύμα AC για να λειτουργήσουν. Σκεφθείτε τα εξής:
Η υπερβολικά βαθιά εκφόρτιση μιας μπαταρίας μπορεί να της προξενήσει ζημιά. Η προσθήκη ενός Victron BatteryProtect αποσυνδέει την μπαταρία όταν η τάση πέσει κάτω από ένα προρρυθμισμένο επίπεδο. Αποφεύγεται η ζημιά.
There is more to a Victron BatteryProtect. Built-in shutdown delays ensure vital electronics aren’t disconnected in error, i.e. when starting an engine causes a short drop in voltage. It will also automatically reconnect everything when the battery is sufficiently recharged.
The Cyrix BatteryCombiner is the only safe way to connect the house battery to the starter battery (to start your boat’s engines). With a BatteryCombiner you can charge the house battery from the alternator without running the risk of draining the starter battery (which always should be ready to go). When other sources of power are available (eg. shore/solar/generator power), the Cyrix BatteryCombiner will allow bi-directional charging from the house battery to the starter battery.
Αν οι τάσεις των μπαταριών εκκίνησης και λειτουργίας είναι ίδιες, χρησιμοποιήστε έναν Cyrix: η ονομαστική τιμή ρεύματος του Cyrix θα πρέπει να είναι ίση ή μεγαλύτερη από την ονομαστική τιμή ρεύματος του εναλλακτήρα. Αν η μπαταρία λειτουργίας είναι λιθίου και το ονομαστικό ρεύμα του εναλλακτήρα είναι μικρότερο από της μπαταρίας λειτουργίας, ή όταν οι τάσεις της μπαταρίας εκκίνησης και λειτουργίας είναι διαφορετικές: χρησιμοποιήστε έναν μετατροπέα DC-DC ή έναν Buck Boost.
Battery management systems take excellent care of Lithium batteries, protecting the individual cells of LiFePO4 batteries against over voltage, under voltage and over temperature and will shut down or reduce charging (VE.Bus products only) or disconnect the loads when this occurs.
Victron Energy offers several BMS options, in general the VE.Bus BMS and smallBMS signal separate devices to disconnect the charging (Inverter/Chargers, Cyrix-Li, DC-DC chargers) or disconnect the loads (BatteryProtect, Inverter/Charger), the modular Lynx distribution system features the Lynx BMS and other modules for more control over the DC busbar. For vehicles and boats all-in-one functionalities are available in the Smart BMS versions for Victron Lithium batteries, but also include current limiting to protect the alternator from overheating and BatteryProtect-like functionality to shut down the loads when pre-set critical battery conditions are met.
Victron Energy also offers full flexibility when it comes to selecting a third-party off-grid battery bank (and their BMS) of choice. A large number of well supported Lithium battery manufacturers can be easily integrated through the use of a mandatory GX-device. This flexibility enables our customers to perfectly match their off-grid needs for their unique power situation. When working with unsupported brands, a Victron Energy Battery Monitor is required to pass on accurate state of charge readings to the wider system.
Δείτε όλα μας τα Συστήματα Διαχείρισης ΜπαταρίαςΜια οθόνη μπαταρίας είναι σαν ένας «δείκτης βενζίνης», αλλά για την ενέργεια της μπαταρίας σας. Καταγράφει πόση ισχύς καταναλώνεται και φορτίζεται. Η οθόνη μπαταρίας υπολογίζει την κατάσταση φόρτισης, την υπολειπόμενη χωρητικότητα και τον χρόνο έως την εξάντληση της ενέργειας. Η τάση μιας μπαταρίας δεν μπορεί να δώσει ακριβή ένδειξη για το πόσο «γεμάτη» είναι η μπαταρία (ειδικά όχι υπό φορτίο). Μια οθόνη μπαταρίας μπορεί να το κάνει.
Οι οθόνες μπαταρίας της Victron Energy καταγράφουν δεδομένα ιστορικού, όπως τον αριθμό των κύκλων φόρτισης, τη βαθύτερη εκφόρτιση, την ανώτατη τάση, την κατώτατη τάση κ.λπ. Θα σας ειδοποιήσουν για κρίσιμες καταστάσεις όπως χαμηλή τάση ή χαμηλή φόρτιση και μπορούν ακόμα και να τερματίσουν πλήρως τη λειτουργία της πηγής ισχύος για την αποφυγή δαπανηρής ζημιάς σε μπαταρίες ή να θέσουν σε λειτουργία μια γεννήτρια.
Η Victron προσφέρει μονάδες παρακολούθησης μπαταρίας με ή χωρίς οθόνη. Οι έξυπνες εκδόσεις σάς επιτρέπουν να παρακολουθείτε με λεπτομέρειες τα δεδομένα και να προσαρμόζετε ρυθμίσεις από τη δωρεάν εφαρμογή μας VictronConnect.
Για τα περισσότερα συστήματα λιθίου απαιτείται ένα Σύστημα Διαχείρισης Μπαταρίας, το οποίο μπορεί να μεταδίδει στο ευρύτερο σύστημα πληροφορίες για τη συστοιχία μπαταριών. Σε αυτή την περίπτωση μια μονάδα παρακολούθησης μπαταρίας μπορεί να είναι πλεονάζουσα. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε σχετικά το Σύστημα Διαχείρισης Μπαταρίας. Δείτε όλες μας τις Οθόνες Μπαταρίας
Large yachts are equipped with marine engines similar to those in commercial vessels. The engines are designed to run continuously, for weeks on end. They come with high-output alternators to charge the engine batteries, drive fuel pumps, etc. They are also intended to power DC equipment like the desalination plant, winches, navigation, refrigeration, etc.
Keeping grips on all the systems on board can be a hassle. The solution: tie everything together in a single boat network using NMEA communication standards. Your boat network can include navigation equipment, tank senders, battery monitoring and much more. The status information can trigger alarms and shutdowns, adding to the safety on board. The Cerbo GX now supports the NMEA2000 out protocol, allowing you to monitor your boat’s network of systems from wherever you are.
The Victron Cerbo GX is the communication-centre of your boat’s installation, allowing you to always have perfect control from wherever you are and maximises its performance. Simply connect through our Victron Remote Management (VRM) portal, or access directly, using the optional GX Touch 50 screen, a Multi Functional Display or our VictronConnect app thanks to its added Bluetooth capability.
The Victron Cerbo GX is an easy to use visual system. Instantly monitor the battery state of charge, power consumption, power harvest from PV, generator, and mains, or check tank levels and temperature measurements. Easily control the shore power input current limit, (auto)start/stop generator(s) or even set quiet periods to avoid starting the generator in the middle of the night. Change any setting to optimise the system, follow up on alerts, perform diagnostic checks and resolve challenges remotely. The Cerbo GX turns any power challenge into an effortless experience.
A luxury yacht has a lot of DC equipment on board. Most of these devices are needed to safely operate the ship. The battery should be big enough to support them even when the ship’s engines and generators aren’t running.
Large yachts are often equipped with two or more generators. The main generator (i.e. 50 kW) covers all the power you’ll need to throw a big party. A quiet, smaller generator (i.e. 8 kW) could be used with less people on board or power the air conditioning at night when it’s hot out there, or the floor’s heating when it’s cold.
Adding batteries and Victron’s PowerAssist creates a smart hybrid power concept. It comes with several advantages:
Bigger yachts with large Lithium (house) battery banks can also have dedicated DC-DC generators to directly charge the batteries.
A GX GSM module will give you 3G internet connectivity to the on board systems. When the boat is in range of a 3G network, it will send data to the VRM website and you can monitor the boat from your smartphone. The GSM module adds tracking the boat, recording your trips and putting up a geo-fence around the boat. You will get an alert via mail when the boat travels outside the geo-fence area.
Μια μονάδα GX 4G θα προσθέσει στο Victron Energy σύστημά σας συνδεσιμότητα Ίντερνετ μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας. Αν το σύστημά σας βρίσκεται εντός εμβέλειας ενός δικτύου 4G, θα αποστέλλει δεδομένα στον ιστότοπο VRM και μπορείτε να παρακολουθείτε το σύστημα από το smartphone σας. Η μονάδα αυτή προσθέτει δυνατότητα παρακολούθησης μέσω GPS, καταγραφή των δρομολογίων σας και δημιουργία ορίου geo-fence γύρω από την εγκατάσταση. Θα λάβετε μια ειδοποίηση μέσω e-mail αν το σύστημα κινηθεί εκτός του ορίου geo-fence.
Η Victron Energy προσφέρει έναν αριθμό μονάδων 4G και το μόντεμ GlobalLink 520 το οποίο λειτουργεί χωρίς μηνιαίες χρεώσεις και συνδρομές, για τα πρώτα πέντε χρόνια, και έναν αριθμό μονάδων 4G. Δείτε τα 4G μόντεμ μας Δείτε το GlobalLink 520
The house battery stores power for the boat’s electrical system. Large yachts come with large power demands and the house battery should have a very large capacity.
For a house battery you can choose from two types: lead-acid and lithium. There are various reasons to favour one over the other. Here are a few common ones:
|
|
The house battery stores power for the boat’s electrical system. Large yachts come with large power demands and the house battery should have a very large capacity.
For a house battery you can choose from two types: lead-acid and lithium. There are various reasons to favour one over the other. Here are a few common ones:
|
|
An isolation transformer prevents electrolytic corrosion. The transformer is mounted directly behind the shore power connector on board. It blocks DC currents that might leak through the shore power earth terminal. These currents can cause corrosion to all metal parts under water, like the hull, propeller, shaft, etc. The isolation transformer should have the same power rating as the incoming shore power.
It’s a misunderstanding that galvanic corrosion occurs only in metal and aluminium hulls. In fact it can occur on any boat as soon as a metallic part (the shaft and propeller) is in contact with water. Galvanic corrosion will quickly dissolve your sacrificial anodes, and attack the shaft, propeller and other metal parts in contact with water as soon as the boat is connected to the shore-side supply. It might therefore be tempting not to connect the ground conductor: this is however extremely dangerous because Ground Fault Current Interrupters will not work nor will a fuse blow in case of a short circuit to a metal part on the boat.
The safe option is to use an isolation transformer for metal boats or boats with bigger systems, sized in line with how much Watts the boat will consume from shore power.
A large yacht will take a three phase shore power supply. The large generator on board will also deliver three phases; it will run most of the day. A smaller second generator (in hybrid combination with the batteries) could be used with less people on board. a super silent version could power the air conditioning at night when it’s hot out there, or the floor’s heating when it’s cold. Without airconditioning, the inverter/charger can supply power from batteries during the night and act as a backup for the generator(s).
Thanks to Victron’s PowerAssist, the generator doesn’t have to be sized for the maximum load. You can use a smaller generator which is cheaper to install, uses less fuel and produces less noise. Also, peak demand can be met by combining the generator with Victron Quattro inverter/chargers.
A three phase inverter/charger system always consists of three interconnected inverter/chargers. Throughout the boat you’ll find three phase and single phase loads. The three phases are split into several single and three phase groups. Each group powers a number of devices. There is a switchboard in the boat, like you’ll find in your home.
The Lynx Ion BMS is a dedicated battery management system (BMS) that protects lithium batteries against deep discharges, overcharging and high temperatures. When critical values are exceeded, the BMS acts immediately: loads are disconnected physically in case of a deep discharge and charging is stopped when there is a risk of overcharging. High temperatures trigger an immediate end to both charging and discharging.
The Lynx Ion BMS is tailored for the 24 or 48 Volt HE lithium batteries. It comes in two ratings of 400 and 1,000 Amps to fit even the biggest systems. Loads and charging power are disconnected automatically in case of deep discharges, overcharges and high temperatures. Battery monitoring is built into the The Lynx Ion BMS; no separate battery monitor is needed.
The Victron integration between our GX range and several leading Multi Functional Display manufacturer brands enables you to easily connect an MDF to the heart of your power system such as the Cerbo GX, or the GX enabled Multiplus-II GX. Once connected you can easily monitor and control your boat’s power system, right on your Glass Bridge.
Everything is bigger on large luxury yachts. DC or single phase AC often isn’t enough to run the powerful thrusters, winches, pumps and pressure-washers. They need three phase AC to quench their thirst for power.
Professional kitchens and catering equipment come with appliances that take three phase AC. The boat might also have a three phase electrical boiler to provide hot water to several bathrooms and taps at the same time.
Examples of three phase equipment:
The Orion-Tr Smart DC/DC charger is used in dual battery systems, where the (smart) alternator and the start battery are used to charge the service battery (of equal or different voltages). The Orion Tr-Smart charger can be used in 12V or 24V systems and is suitable for both lead acid and lithium batteries and can be parallel connected to increase the output current.
Charging lithium batteries from the alternator
Alternators cannot be connected directly to most lithium batteries. A lithium battery will draw more current than the alternator can supply, which may result in alternator damage. A Orion-Tr Smart DC/DC charger solves this problem: it acts as a current limiter between the alternator and the battery: the battery can be safely charged without blowing up the alternator.
Please check your manufacturer for the maximum charging current of your alternator and size the configuration of DC-DC converters accordingly (the current rating of the DC/DC charger has to be less than the alternator’s current rating, or programmed to deliver less Amps).
The starter battery is needed to start your boat’s engines. These batteries are different from house batteries and engineered to deal with a large discharge current. The starter batteries should be ready to go. Always use a BatteryCombiner to connect the starter batteries to the rest of the electrical system; it prevents an accidental drain of power.
More and more yachts area equipped with solar panels. Although they will never be able to cater for all the power needed, they can reduce the running time of the generator and fuel costs. Victron offers a wide range of highly efficient solar panels that are just perfect for marine use.
Usually shore power is available in the marina; it is used to run large AC equipment on board and recharge the batteries. Larger boats need a three phase supply. Sometimes shore power can’t provide enough power to cater for the total AC load of the boat. It might also just be single phase.
Often shore power is limited in how much power you can draw, i.e. just 10 Amps. Berths with higher ratings might not always be available. Victron inverter/chargers allow you set a maximum shore power current. Now you can charge your batteries and turn on any equipment without blowing a fuse. Thanks to Victron’s PowerAssist, the generator and batteries can automatically bridge the gap between supply and demand.
Sometimes shore power is less than perfect. You might run into voltage drops if you’re at the far end of the harbour. There could also be power surges, which could harm sensitive equipment on board. Victron’s inverter/chargers smooth out these problems and turn bad power into perfect power.
A solar charger harvests the power from the solar panels to charge the house batteries. Solar chargers have the same charging cycles as a regular, fully automatic, battery charger.
In a marine environment, the performance of solar panels changes constantly. Victron’s solar controllers use ultra fast maximum power point tracking to squeeze every drop of power out of the panels.
The GX Touch 50 display allows you to have an instant overview of your system and adjust settings in the blink of an eye. Simply connected to the Cerbo GX with one cable, its super slim 5 inch waterproof design and its top-mountable setup bring a lot of flexibility when creating a crisp and clean dashboard.
All Victron products on your boat can be monitored and controlled from the palm of your hand. Just connect the VictronConnect App via Bluetooth and you’ll have direct access to values like battery voltage and current. You can also turn devices on or off, as well as change their settings.
See what the VictronConnect app can doΠαρακολουθήστε και διαχειριστείτε τα Victron Energy συστήματά σας από οπουδήποτε και εντοπίστε δυνητικά προβλήματα έγκαιρα ρυθμίζοντας ειδοποιήσεις και συναγερμούς. Με την πλατφόρμα VRM έχετε πάντα τον τέλειο έλεγχο όπου και αν είστε.
Η πλατφόρμα VRM συνεργάζεται με μια συσκευή GX όπως η Cerbo GX με σύνδεση στο Διαδίκτυο, την GlobalLink 520 ή GSM LTE 4-g για μικρότερα συστήματα.
Παρακολουθήστε την κατάσταση φόρτισης των μπαταριών, την κατανάλωση ισχύος, τη συγκομιδή ενέργειας από τον ήλιο, τη γεννήτρια και το δίκτυο ρεύματος, όλα σε πραγματικό χρόνο. Βελτιστοποιήστε τη συγκομιδή και τη χρήση της ενέργειας με γραφήματα ιστορικού και λεπτομερείς αναλυτικές αναφορές. Εντοπίστε έγκαιρα τα δυνητικά προβλήματα προγραμματίζοντας ειδοποιήσεις και δρώντας σε περίπτωση συναγερμών, για να αποτρέψετε οριστική βλάβη του συστήματος.
Ελέγξτε εύκολα το όριο έντασης ρεύματος εισόδου του ρεύματος ξηράς, ενεργοποιήστε τον αντιστροφέα, ενεργοποιήστε/ απενεργοποιήστε (αυτόματα) γεννήτριες ή ακόμα ρυθμίστε περιόδους ησυχίας για να αποφύγετε την εκκίνηση της γεννήτριας μέσα στη νύχτα. Με την πλατφόρμα VRM μπορείτε να αλλάζετε οποιεσδήποτε ρυθμίσεις, να αναλαμβάνετε δράσεις μετά από συναγερμούς, να πραγματοποιείτε διαγνωστικούς ελέγχους και να επιλύετε προβλήματα από όπου και να βρίσκεστε.
Δείτε τις GX συσκευές μαςΤο Lynx Smart BMS είναι ένα αποκλειστικό σύστημα διαχείρισης μπαταριών για έξυπνες μπαταρίες λιθίου Victron (για μη Victron μπαταρίες λιθίου, δείτε παρακάτω). Διατίθενται πολλές επιλογές BMS για τη σειρά έξυπνων μπαταριών μας λιθίου και το Lynx Smart είναι η πιο πλούσια σε δυνατότητες και πλήρης επιλογή. Οι κύριες δυνατότητές του είναι:
Το αποκλειστικό σύστημα διαχείρισης μπαταρίας (BMS) που προστατεύει τις έξυπνες μπαταρίες λιθίου της Victron έναντι βαθιάς εκφόρτισης, υπερφόρτισης και υψηλών θερμοκρασιών. Όταν υπάρξει υπέρβαση κρίσιμων ορίων, το BMS δρα άμεσα: τα φορτία αποσυνδέονται φυσικά σε περίπτωση βαθιάς εκφόρτισης και η φόρτιση σταματά όταν υπάρχει κίνδυνος υπερφόρτισης. Οι υψηλές θερμοκρασίες προκαλούν άμεση διακοπή τόσο στη φόρτιση όσο και στην εκφόρτιση.
Η λειτουργία παρακολούθησης μπαταριών είναι ενσωματωμένη στη μονάδα Lynx Smart BMS και επομένως δεν χρειάζεται ξεχωριστή μονάδα παρακολούθησης μπαταριών. Χάρη στο Bluetooth, η συστοιχία μπαταριών μπορεί να παρακολουθείται με την εφαρμογή VictronConnect, αν έχει συνδεθεί σε συσκευή GX, αλλά και μέσω της πύλης VRM, της λύσης μας για εξ αποστάσεως παρακολούθηση.
Αυτό το προϊόν είναι μέρος του δομοστοιχειωτού συστήματος ράβδου διαύλου Lynx το οποίο προσφέρει και τον Διανομέα Lynx, που είναι μια δομοστοιχειωτή ράβδος διαύλου που περιλαμβάνει 4 ηλεκτρικές ασφάλειες DC και παρακολουθεί την κατάστασή τους μέσω VictronConnect και VRM, και άλλες συνδέσεις DC για να επιτυγχάνει τη διανομή, την προστασία με ασφάλειες, την παρακολούθηση των μπαταριών και/ή τη διαχείριση μπαταριών λιθίου.
Το σύστημα ράβδου διαύλου Lynx μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για διανομή DC και για παρακολούθηση μη Victron μπαταριών λιθίου. Στην περίπτωση αυτή, αντικαταστήστε το Lynx Smart BMS με το Lynx Shunt VE.Can για παρακολούθηση οποιασδήποτε άλλης μπαταρίας. Δείτε όλα τα μοντέλα Lynx
The Lynx Distributor is a modular DC busbar, with locations for four DC fuses. It will monitor the status of each fuse, and indicate its condition with a LED on the front. When connected to a Lynx Smart BMS or Lynx Shunt, the status of the fuses will be visible in VictronConnect and VRM (when the Lynx Smart BMS is connected to a GX-device).
Multiple Lynx Distributors can be used to connect all the DC-loads and charge sources on one side of the BMS, on the other side, a Lynx Power In (without fuses) or another Lynx Distributor (with fuses) can be used to connect the battery bank to the modular busbar.
Lynx Distribution system
This product is part of the modular Lynx busbar system that also provides the Lynx Smart BMS, a dedicated Battery Management System for Victron Lithium Smart Batteries (for non Victron Lithium batteries, use the Lynx Shunt).
Δείτε όλα τα μοντέλα LynxΤο καθιερωμένο μας παγκόσμιο δίκτυο των τοπικών Επαγγελματιών Victron είναι εξειδικευμένο για να βοηθά στην εύρεση της βέλτιστης λύσης για την πρόκληση που αντιμετωπίζετε.
Στη Victron θεωρούμε απαραίτητο οι πελάτες να εξυπηρετούνται και να υποστηρίζονται γρήγορα και αποτελεσματικά. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το παγκόσμιο δίκτυο από Επαγγελματίες Victron διαθέτει το υψηλότερο επίπεδο τεχνογνωσίας και δεσμεύεται να παρέχει επισκευές όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Έτσι μπορείτε να ξεκινήσετε ή να συνεχίσετε το ταξίδι σας, οπουδήποτε κατευθύνεστε.